Digitale Menukaarten

Kijk even rond elk restaurant, eetcafé, kantine of eender welke andere eetgelegenheid en het is duidelijk te zien dat digitale menu borden een van de snelst groeiende segmenten van digital signage zijn. En het is gemakkelijk te begrijpen waarom — de schermen zijn slim en stijlvol, en ze geven een moderne touch aan de inrichting. En even belangrijk: de menu's kunnen met gemak worden bijgewerkt om nieuwe aanbiedingen, tarieven en promotie kenbaar te maken.

Meer en meer restaurants nemen aantrekkelijk afbeelding en dynamische content op in hun menukaarten en brengen hun marketing inspanningen naar een nieuw niveau. Integratie van dynamische inhoud naast de belangrijkste menu informatie heeft niet alleen een visuele impact, het verhoogt ook het klantenengagement met het menu zelf en geeft restaurateurs de mogelijkheid om de appetijt van de klant verhogen met meer dan alleen statische tekst en beelden.

Aantrekkelijke bewegende beelden brengen een reactie teweeg bij klanten en leiden vaak tot de verkoop van het aanbevolen product. Het gebruik van video-gebaseerde menukaarten vindt zijn weg in vrijwel elke categorie. Salad bars tonen hoe hun verse ingrediënten worden gesneden, koffiebars tonen een presentatie van een dampende cappuccino terwijl een mooie figuur wordt gemaakt in de koffieschuim, een café toont verse sinaasappelen die door een fruitpers gaan, de mogelijkheden eindeloos. In ieder geval creëert de eigenaar met behulp van visuals een verlangen naar hun producten, met overtuigende resultaten.

Hoewel meer en meer innovatieve video toepassingen in digitale menukaarten opduiken, bestaat er een grote tweedeling binnen de industrie waarbij sommige restaurants visual content omarmen, en anderen digitale signage gewoon blijven gebruiken als een substituut voor een statische content.

Toekomstgerichte restauranthouders begrijpen dat hun menu's veel meer dan een eenvoudige lijst zijn van wat uit de keuken komt op een bepaalde dag. Een digitale menukaart is een volwaardig verkoophulpmiddel. Het is een verlenging van hun merk, en een belangrijk punt van interactie met de klant. In de meeste gevallen besteden klanten enkele minuten aan het menu, terwijl de doorgebrachte tijd met de ober slechts een fractie daarvan is. Dus waarom de kwaliteit van die interactie, rijk aan media, niet verbeteren?

Met behulp van de best beschikbare technologie, kan een "digitale menukaart" een"digitale verkoopkaart" worden en het aanbod van uw restaurant als lekkerste, meest verleidelijke ooit worden.

Recente Artikels

Digital Signage (PowerSign) verandert de manier waarop bedrijven communi

Hoewel de meeste mensen reeds uit ervaring weten "je krijgt wat

Support Nodig?

Nieuws

Friday, September 2, 2016 - 14:10
Thursday, September 19, 2013 - 23:24
Thursday, September 19, 2013 - 18:16

Social Media

               





Google+ PowerSign on google+
Go to top