Retail

PowerSign kan de klant helpen beslissen.

Een passerende klant dient een attratie produkt te zien krijgen.

Digital Signage is een krachtige marketing tool.

Binnen PowerSign is een krachtige raportage voorzien.  

PowerSign kan in real-time informatie tonen :

  • prijzen
  • stock informatie : toon bijvoorbeeld enkel de jeans die nog in stock is in de winkel
  • Openingsuren
  • Medelingen

Branding : om een merk/produkt te promoten kan een combinatie van audio/video/images gebruikt worden

Via een touchscreen kan interactief een doel bereikt worden :bijvoorbeel een enquete, vragenlijst.

Als produktintroductie kan media uit overgenomen worden van bestaande reclamespots.

Plattegronden van de zaak kunnen getoond worden met de verschillende afdelingen.

Een e-catalog kan de klant snel een overzicht geven van het gamma, en kan de klant sneller "leiden" naar het gezochte artikel.

Reclame drukwerk neemt verder af.

Omdat de klant zichzelf eventueel bekend maakt via bijvoorbeeld een klantenkaart, kan de de klantenbeleving via personalisering verder geoptimaliseerd worden.

Op eenvoudige manier wordt PowerSign gekoppeld aan 3e party databases (stock, kassa, klantenbestanden, artikelbestanden, ...)

 

Recente Artikels

Digital Signage (PowerSign) verandert de manier waarop bedrijven communi

Hoewel de meeste mensen reeds uit ervaring weten "je krijgt wat

Support Nodig?

Nieuws

Friday, September 2, 2016 - 14:10
Thursday, September 19, 2013 - 23:24
Thursday, September 19, 2013 - 18:16

Social Media

               





Google+ PowerSign on google+
Go to top